C

Chappe_

Igår när jag hopptränade med min häst sade min tränare att hon var bar för att hon hade "lyft". Ja förstod inte riktigt vad han menade med det men ja fick väldigt mycket annan posetiva komentarer, så ja hoppas att de också var posetivt. har någon en aning om vad han kan ha menat?

Sv: "lyft"

hehe enligt mig så låter det som om hon har bar kontroll på benen och lyfter dom tillräckligt, kan det va så?

Sv: "lyft"

hehe enligt mig så låter det som om hon har bar kontroll på benen och lyfter dom tillräckligt, kan det va så?

Sp kan det nog mkt väl vara :) Hon är ganska rädd om hovisarna o tuchar aldrig i ens om hon hoppat av på tok fel :love:

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
437
Senast: Redfox
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 561
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 493
Senast: Ragdoll
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 507

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.