Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det är något jag faktiskt hört talas om, jag vill minnas att det försvann i de lätta klasserna någon i mitten av 90-talet, i den första halvan. Intressant upplägg! Någon som har någon koll på vad för sorts hinder det var och vilken höjd det låg på?
Men finns det inte programm som det står typ ett kryss på banan som man ska hoppa i programmet? Har för mig att jag fick se ett sådant program när vi höll på att diskuera aktiviteter i klubben. Men det hette nått speciellt som jag faktiskt inte kommer ihåg, tyvärr
Heter det inte typ caprilli-hoppning? Är rätt "vanligt" på klubbnivå, eller var det för några år sedan... Jag har själv aldrig deltagit i något sådant, men har varit intresserad av det.
Jag har hoppat lydnadshinder en gång hösten -98 när det var lokal LC:1 (1995) utomhus. tror det försvann efter det för jag har inte träffat på det sen dess.
Fanns med som programpunkt som utfördes efter efter dressyr programmet och endast vid utomhustävlingar.
Visst fanns det lydnadshinder på tiden jag red ponny fram till 1991. Men vet inte exakt vilket år det slutade för åren efter red syrran högre klasser och där såg jag det aldrig.
Jag tycker det är lite synd att de har tagit bort det faktiskt, de var ändå viss underhållning i när en del av de eleganta dressyrhästarna grodhoppade en meter över hindret
Det var förmodligen olika hur klubbarna gjorde med det för jag startade LC utomhus på andra ställen den hösten och de hade inget lydnadshinder.
Det stod med som en programpunkt iaf
Ekonomi & Juridik Jag kan ju som jämförelse berätta att jag betalar 1000 kr (plus förbrukad mängd hösilage och spån) för boxplats i litet stall på landet...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.