Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja nu närmar det sig, är det någon här som ska tävla? Vara funktionär eller bara vara besökare? Vilka ska man hålla lite utkik efter?
Själv är jag funktionär lördag och söndag
På lördagen ska Spunken vara med i den inofficiella rallylydnaden med så han inte bara åker på semester .Jag ska tävla agility lag small fredag och lördag Vårt lag heter Pinnar på G. På söndagen ska jag vara funktionär, siffernisse i agilityfinalerna.
Nej det har jag inte planerat. Jag ska nog umgås med mina medtävlande vänner och våra hundarVa roligt att det är några stycken! Synd att vi alla kommer vara upptagen olika tider annars skulle man kunna dra i hop en mini bukehund träff
@Kakis ska du på funkfesten på lördag kväll då?
Ni som ska tävla lydnaden kommer kanske iaf få träffa min mamma som är lydnadsansvarig
Jag tror att ja fått de på mailen men jag kan kolla upp det under morgondagen om du villvet att momentordningen för lydnaden är ute. Men tycktes mig se att någon skrivit på fb att även skiftesordning för Zat och fjärren är ute. Stämmer det? Och vart hittar man det i sådana fall?
Jag tror att ja fått de på mailen men jag kan kolla upp det under morgondagen om du vill
Kör försiktigt!Vi är redan på väg ! Kommer nog vara framme runt 21 i kväll, 10 timmars resväg och så lite stopp för hundrastning och sånt !