Lydnad och agility SM Sollefteå 2014

Is

Trådstartare
Ja nu närmar det sig, är det någon här som ska tävla? Vara funktionär eller bara vara besökare? Vilka ska man hålla lite utkik efter?

Själv är jag funktionär lördag och söndag :)

Ja nu närmar det sig, är det någon här som ska tävla? Vara funktionär eller bara vara besökare? Vilka ska man hålla lite utkik efter?

Själv är jag funktionär lördag och söndag :)

Jag ska tävla agility lag small fredag och lördag Vårt lag heter Pinnar på G. På söndagen ska jag vara funktionär, siffernisse i agilityfinalerna.

Jag ska tävla agility lag small fredag och lördag Vårt lag heter Pinnar på G. På söndagen ska jag vara funktionär, siffernisse i agilityfinalerna.
På lördagen ska Spunken vara med i den inofficiella rallylydnaden med så han inte bara åker på semester ;).

Va roligt att det är några stycken! Synd att vi alla kommer vara upptagen olika tider annars skulle man kunna dra i hop en mini bukehund träff :)
@Kakis ska du på funkfesten på lördag kväll då?
Ni som ska tävla lydnaden kommer kanske iaf få träffa min mamma som är lydnadsansvarig :)

Va roligt att det är några stycken! Synd att vi alla kommer vara upptagen olika tider annars skulle man kunna dra i hop en mini bukehund träff :)
@Kakis ska du på funkfesten på lördag kväll då?
Ni som ska tävla lydnaden kommer kanske iaf få träffa min mamma som är lydnadsansvarig :)
Nej det har jag inte planerat. Jag ska nog umgås med mina medtävlande vänner och våra hundar :D

• Gilla
Reactions: Is
Ska inte delta själv, men har två valpköpare som är med på lydnads-SM, och dessutom en som deltar i Norska Mästerskapen i lydnad, som går i helgen. Supermorsan Gimmie
- som just nu ligger och fiser i soffan - och jag hejar för fullt :D

• Gilla
Jag har två valpköpare som ska tävla SM agility samt är vi kvalade till lag. Bara två veckor kvar insåg jag, vi får nog slipa på kontaktfälten :angel:

• Gilla
vet att momentordningen för lydnaden är ute. Men tycktes mig se att någon skrivit på fb att även skiftesordning för Zat och fjärren är ute. Stämmer det? Och vart hittar man det i sådana fall?

vet att momentordningen för lydnaden är ute. Men tycktes mig se att någon skrivit på fb att även skiftesordning för Zat och fjärren är ute. Stämmer det? Och vart hittar man det i sådana fall?
Jag tror att ja fått de på mailen men jag kan kolla upp det under morgondagen om du vill

Vi är redan på väg :D! Kommer nog vara framme runt 21 i kväll, 10 timmars resväg och så lite stopp för hundrastning och sånt :)!

Men jösses är det så snart :p själv har jag bara 6mil så jag far in på lördag morgon men väntar spänt på slutliga arbetsuppgifter :) ser ut som att jag ska vara skrivare.

@MissourisTopsanna jag glömde att svara dig tidigare, ursäkta. Jag hoppas att det nu ska finnas på hemsidan som utlovat. Det hade skett någon miss där :)

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 797
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 377
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 389
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
421
Senast: Redfox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka