Lycka i allt det tråkiga....

Piruette

Trådstartare
Pratade precis m Sveland, pengarna för Plutten är påväg så nu åker vi ner till Småland på fredag o köper den nya!

Det känns verkligen jättebra!... är så glad.. ville ha den här lilla Tussan...:love:

Lite tråkigt att hon kommer först i nov, men då har jag ju god tid på mej att fixa m allt.

Jag behövde verkligen lite ljus i tunneln nu... har mått /mår så dåligt över Plutten...:cry::love:

Sv: Lycka i allt det tråkiga....

Berätta lite om den nya hästen! Stam, ålder osv. Jättenyfiken!

sto e: Bellini-Maraton, 158cm,f:97. liten o nätt, brun. Utb LA/MSV jättetrevlig o rida, väldigt lyhörd.
Har fått 3st jättefina föl....

det är väldigt kul med det här stoet då jag red henne mkt för många år sedan, jobbade hos det stall som nu äger henne, o det är även samma stall som födde upp Plutten. :love:

Vad kul att du köpt en Bellinihäst,jag har också ett sto född 98,Chapman är morfar.:bump:

Vad kul med ny häst! Har du ngn bild på henne?

Vad kul med ny häst! Har du ngn bild på henne?

ska ta lite bilder i helgen när vi åker ner.... fast jag får ändå inte in dom här.. *arg*

gå in på "Stall lilla heda" o kolla under försäljning o Natasja så ser du henne... hon är även med på framsidan tillsammans med sitt föl

Ja hon är jätte trevlig ,:love: tror säkert att du ska bli nöjd med "Tassa luring"!!!

I dag har bäbbizen blivit chippad och ID-kollad, avmaskad mm. Han skötte sig bra!

Vi synes

//Tina

Ja hon är jätte trevlig ,:love: tror säkert att du ska bli nöjd med "Tassa luring"!!!

I dag har bäbbizen blivit chippad och ID-kollad, avmaskad mm. Han skötte sig bra!

Vi synes

//Tina

det kommer jag bli.... Du har ju dom bästa hästarna så ;) känns bra att köpa häst av dej....igen

åh, vad kul!.. ska verkligen bli jättekul att komma ner på fredag o träffa er alla igen.. o titta på bäbisarna.. :banana:

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 105
Senast: alazzi
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 695
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 070
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 353
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama