Just nu är det inte kul
Pärla fortsätter att vara dålig så vi måste in igen. Poppy och Ping är halta. Poppy och Bella ska kastreras på måndag men jag funderar på att ringa och höra om jag kan byta Bella mot Pärla för jag misstänker att något kan vara fel på Pärla, men jag vet inte om försäkringskarensen är över då och jag vet inte om två bukoperationer så tätt inpå varandra är så bra, men om livmodern mår dåligt så har jag ju inget val oavsett. Jag har gått emot mina principer och startat en insamling för Pärlas veterinärkostnader. Jag anser att man ska ha råd med djuren man har men Pärla har ju verkligen startat fel på alla sätt och alternativet är avlivning om jag ger upp på henne. Trubbel har fått äggstockscystor och måste kanske också kastreras. Jag har anmält till utställning i Danmark på lördag men jag ångrar verkligen det för dels är jag helt slut men framförallt så kan man inte åka utomlands för en utställning när man måste starta en insamling för ett annat djur! Men jag visste inte att det skulle bli såhär när jag anmälde.
Jag är så trött! Jag vill bara gråta och gräva ned mig tills våren kommer. Hundarna är ledsna över allt som har hänt och Poppy och Bella busar inte alls som innan för Poppy är sur och mår dåligt så Bella har så mycket energi att hon är elektrisk men jag vet inte hur jag ska göra av den för hon vill inte leka med mig. Ping är ledsen för att Pärla vill ha så mycket uppmärksamhet och alla andra tar för sig så mycket att Ping backar. Jag har konstant dåligt samvete för alla

Jag är så trött! Jag vill bara gråta och gräva ned mig tills våren kommer. Hundarna är ledsna över allt som har hänt och Poppy och Bella busar inte alls som innan för Poppy är sur och mår dåligt så Bella har så mycket energi att hon är elektrisk men jag vet inte hur jag ska göra av den för hon vill inte leka med mig. Ping är ledsen för att Pärla vill ha så mycket uppmärksamhet och alla andra tar för sig så mycket att Ping backar. Jag har konstant dåligt samvete för alla