Har hänt rätt mycket nu.
Har börjat med abilify igen för jag blev deppigare och deppigare. Höjde attentin men blev bara piggare utan att må bättre så det gjorde snarare saken värre. Mår faktiskt mycket bättre nu så får se hur länge det varar.
Tog bort fotografen, hans partner och dotter från Facebook för jag kände att det kommer ändå inte att bli några förr bilder, att de skrivit att de bara skulle fota bröllop från nu och för att de skrev på ett så fruktansvärt otrevligt sätt. Bland annat skröt om hur många människor de hade blockat

Han blev skitsur över att jag plockat bort dem (hur han ens upptäckte det med 5000 vänner) och skrev att jag inte fick använda bilderna någonstans längre. Vilket han ju har rätt att göra eftersom det är han som har tagit dem, men då kanske han ska sluta kalla fotografer som tar betalt för sina bilder för oseriösa för med dem har jag iallafall rätt till mina bilder.
Jag har tröttnat på foton överlag och kommer inte ens ihåg sist jag uppdaterade min instagram. Jag vet inte om det är en fas eller om det är allting som har hänt med fotografering mm. Hade verkligen velat fortsätta ta foton men då måste jag kunna åka själv och det går ju inte nu. Pojkvännen är sur för att jag är förbannad för jag inte kan fota men han får vackert stå ut med att jag är arg för det är faktiskt hans fel.
Har gått upp ännu mer i vikt. Väger nog 66-67kg nu vilket är nästan 10kg upp

men bryr mig inte alls lika mycket längre. Vet inte om det är för att jag inte orkar bry mig eller pga något annat. Har fyra hundar nu så kan vara att jag får mer uppmärksamhet för hundarna än för mitt utseende nu.
Nya hunden blev sjuk redan första natten och blev igår opererad för en enorm urinsten så jag hade lika gärna kunnat köpa en valp med allt färdigt som vaccinering, försäkring osv. för alla pengarna hon har kostat mig men vad gör man när hjärtat har bestämt sig

Nu ska hon först hämta sig från operationen och sedan blir det ännu fler utgifter när hon ska vaccineras. Tur hon är söt!
Poppy har slutat med sitt djävulsklopulver och direkt kom all hälta och stelhet i kroppen tillbaka

Så får se hur det går för henne. Ping hade glukos i urinen förra veckan. Skulle få de sista provsvaren denna veckan så får ringa dem imorgon för har inte fått något.
Känner att marsvinen har halkat efter igen

Sedan Perla kom så har det varit något hela tiden så jag har inte haft ork att göra något. De får mat och massor av godis och mår bra men har dåligt samvete för att jag inte tillbringar mer tid med dem.
Perla