LV är med i tidningen!

LindgrenV

Trådstartare
Fullständigt egoistisk och självcentrerad skryttråd! Jag är med i tidningen :D

img_1274_536e85999606ee4317e73502.jpg

Alltså, jag blir ju lite kär i dig när jag läser den artikeln! Du är ju för fin :love:

(och jag måste missat att du är Nyköpingsbo, har halva min släkt där, finfina stad!)

Alltså, jag blir ju lite kär i dig när jag läser den artikeln! Du är ju för fin :love:

(och jag måste missat att du är Nyköpingsbo, har halva min släkt där, finfina stad!)

:love: Tack!! Jag hade absolut ingen aning om vad artikeln skulle handla om, reportern kom dit och vi pratade i 45 min. Jag har en tendens att hålla låda så jag pratade ju om allt möjligt utan att tänka på syftet :angel:

Lätt att missa, jag har ju Awesometown inskrivet som "min stad" här på buke... :p

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 924
Senast: Mabuse
·
Hästvård Ni med äldre hästar, har era gamlingar några krämpor? Vilka krämpor tycker ni är acceptabelt att dom har, vart går gränsen för er? Rids...
Svar
14
· Visningar
1 664
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag och en vän var ute och promenad tidigare i veckan och vi kom in på ämnet städning. Hon säger då att hon upplever att äldre...
2
Svar
22
· Visningar
1 689
Senast: Raderad medlem 68338
·
Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar