pepp

Trådstartare
Har en gräddsifon och ett x antal lustgaspatroner, har testat en patron nykter och blev mest yr i ½ minut.
Jag vill ju ha den där skratteffekten som folk får på youtube...

Måste man ta halsbloss?
 
Sv: Lustgas

Vilken konstig tråd!

När jag sög lustgas fick jag den härliga känslan både med och utan alkohol i kroppen. Du måste ta djupa andetag och inget syreandetag emellan. Du ska alltså ta hela tuben på ett andetag helst.

Detta är inget jag rekommenderar dock. Man ska inte ta droger, inte ens denna :cautious:
 
Sv: Lustgas

Alla får inte samma effekt, jag tror siffran ligger på 75%. Resten blir illamående eller känner inget alls.
 
Sv: Lustgas

Ser inte lustgas som en drog :)

Jag får en härlig känsla ala "snusrus" = domnar av lite och det snurrar i ½ minut. Men jag fick ju för mig att man skulle börja gapskratta!
 
Sv: Lustgas

Nu har jag inte använt lustgas i samma syfte, utan vid tandläkarbesök och det var ju inte jag som skötte doseringen. Men första gången fick jag alldeles för mycket och spydde som en katt i drygt en timma efter. Var allmänt hög och groggy, fick hallucinationer och tyckte det var riktigt jävla obehagligt alltihopa, samtidigt som jag inte hade ork eller förstånd att bry mig ett skit om nåt just då.
Andra gången var det betydligt lägre dos och då blev jag sådär gött avslappnad och allmänt nöjd med tillvaron, tyckte allting var jävligt härligt och fånlog hela tiden, småfnissade lite när nån sa något som jag just då tyckte var väldigt roande (typ "du ser ut att ha det bra" ja, det var ju väldigt roligt).

Så utan att veta ett skit om dosering skulle jag säga att dosering är a och o. För mig var det som dag och natt, antingen riktigt obehagligt eller riktigt härligt. Är nog väldigt individuellt. Men jag är för övrigt väldigt lättpåverkad av alkohol också.
 
Sv: Lustgas

Jag har testat det några gånger vid samma tillfälle och jag hade det i en ballong. Blåste ut så mycket luft som möjligt ur lungorna, drog in ett rejält andetag ur ballongen och "svalde" luften. Fick gapskrattimpuls i 20 sek kanske, annars kände jag inget. Var kul ;D
 
Sv: Lustgas

LK

Vill man få sig ett gapskratt av gas skulle jag nog faktiskt rekommendera helium. Finns det verkligen någon som inte får ont i magen av skratt när man hör sig själv, och speciellt sina vänner, låta som Piff & Puff?
 
Sv: Lustgas

Jag har bara fått lustgas vid benbrott och när jag födde första barnet. Vid båda tillfällena fann jag inte något alls lustigt med det. Jag blir bara yr och irriterad. (och har lika ont). usch för lustgas. :(
 
Sv: Lustgas

Blev varken asgarv eller illamående! Däremot skön yrsel!
Anledningen till att jag har det hemma är för att pojkvännen beställde hem asmånga patroner i fyllan, haha.
 

Liknande trådar

Tjatter X har varit på sin arbetsplats ett antal år och har kollega Y och Z. Chefen på kontoret har varit utlånad till en annan enhet och då har...
Svar
4
· Visningar
458
Senast: miumiu
·
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
273
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 828
Senast: Mabuse
·
Hemmet Har försökt mig på att rita en bild av vårt sovrum (obs att fönster- och dörrplacering är ungefärliga). Det är alltså ett pyttesovrum på...
Svar
16
· Visningar
730
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp