Lunginflammation

Status
Stängd för vidare inlägg.
P

prallan

Detta blir en "skriva av mig" trad. Jag ar sa ledsen:cry: :cry: , min lilla dotter pa 20 manader ligger inne pa sjukhus i lungiflammation. Hennes pappa ar med henne, jag ar med var son. Jag vill ha henne har! Frisk! :cry: Kl ar 23 har, men hur ska jag kunna sova? Jag kan inte ringa till rummet, endast pa dagtid, o mannens mobil funkar inte:cry: .Sa befinner vi oss inte hemma, jag vill hem till trygga Sverige! Jag vill ha min dotter!:cry:
 
Sv: Lunginflammation

Vad jobbigt!!

Hoppas du fått sova i natt och att det är bättre med din dotter!!

Tänker på er idag!
 
Sv: Lunginflammation

Tack! Mannen ringde sen pa kvallen, o sa att jag skulle vara lugn, hon var gladare o piggare an under dagen. Nu har han ringt pa morgonen och allt verkar bra, hon har sovit hela natten, sa nu vantar vi pa att lakaren ska ga ronden, sa far vi se...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 923
Senast: Takire
·
Relationer jag och min man har haft våra motgångar men hänger ändå ihop, vi har snart klarat av två år som föräldrar. Även om det varit med nöd och...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
18 267
Senast: rutans
·
Småbarn Min dotter som är precis 1,5 ar började förskola för lite mer än en manad sen. Hon gar mandag, onsdag och fredag 8-14. Första veckan pa...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: trazel
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 020
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp