Lunchgrind, timer längre än 6 h??

cello

Trådstartare
Är det någon här som lyckats lösa något liknande?

Vill bygga automatiska grindar och behöver en mekanisk, batteridriven timer som går att ställa på iaf 8 h för att allt ska bli bra. Finns det någonstans?
 
Är det någon här som lyckats lösa något liknande?

Vill bygga automatiska grindar och behöver en mekanisk, batteridriven timer som går att ställa på iaf 8 h för att allt ska bli bra. Finns det någonstans?
Buffe har en med batteri, 24 timmars som öppnar samma tid varje dag.
 
Batt-latch. Digital timer, du kan ställa in den när du vill, och olika tider varje dag eller samma tid varje dag (en programmering, du behöver aldrig göra om, bara haka i grinden igen)

Den kostar en slant dock, men väl värda pengar anser jag.

Sök på novel ways grindöppnare och/eller batt-ltach så hittar du
 
Batt-latch. Digital timer, du kan ställa in den när du vill, och olika tider varje dag eller samma tid varje dag (en programmering, du behöver aldrig göra om, bara haka i grinden igen)

Den kostar en slant dock, men väl värda pengar anser jag.

Sök på novel ways grindöppnare och/eller batt-ltach så hittar du

Det låter ju bra! Men ja, dyrt.. Jag ska ha två grindar och kommer behöva undertråd också, så det blir mycket pengar!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har H och nära anhörigs tillåtelse att skriva detta men valt ett anonymt konto ändå. Har en nära anhörig med diabetes vi kan kalla hen...
2
Svar
31
· Visningar
2 465
Senast: Hajfisk
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
640
Senast: Glimra
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 077
Senast: Vicks
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 224
Senast: Liran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp