Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
De minibenen kör vi också med. Såååå bra! Lätta att dela till liten valpHar hundgodiset direkt i fickan även på finare kläder, och undviker godis som luktar för mycket. Brukar ha sådana där miniben man köper på burk, de tycker jag luktar minimalt särskilt när de legat ett tag och torkat lite. Eller torkad lunga/torkad kyckling i kuber, tycker inte heller att den luktar särskilt mycket.
Vissa godisar stinker verkligen satan så de brukar bara köpas en gång eller tas med enbart på träning där jag använder en träningsväst.
Ja verkligen! För oss med små hundar är det perfekt. Många godisar är alldeles för stora när man behöver ge mycket, exempelvis håller på att skvallerträna. Det går åt en del och de blir snabbt tjocka om man ger för stora bitar! Och valparna har svårt att tugga i början.De minibenen kör vi också med. Såååå bra! Lätta att dela till liten valp
Ja verkligen! För oss med små hundar är det perfekt. Många godisar är alldeles för stora när man behöver ge mycket, exempelvis håller på att skvallerträna. Det går åt en del och de blir snabbt tjocka om man ger för stora bitar! Och valparna har svårt att tugga i början.
Rå köttfärs är tom över min förmåga måste jag erkänna!@mysboll varför är du så förvånad?
Fast så gott som luktfritt! ( luktar def. mindre än de flesta hundgodisar. Absolut mindre än torrmat! ) Kommer i exakt den storlek du vill ha dessutom, jag har kört med det så länge jag kan minnas.Rå köttfärs är tom över min förmåga måste jag erkänna!
Men alltså.. kladdigt? Lukt har jag inga problem med. Kladd däremot..Fast så gott som luktfritt! ( luktar def. mindre än de flesta hundgodisar. Absolut mindre än torrmat! ) Kommer i exakt den storlek du vill ha dessutom, jag har kört med det så länge jag kan minnas.