Jag tyckte det var väldigt irriterande att dom bytte vem som skulle svara först på sista paret.
Det var lite för uppenbart.
Det var lite för uppenbart.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Började kolla idag och fastnade direkt.Nu är första fyra avsnitten släppta! Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla?
Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite orolig också att det ska vara stelt eller så. Men å andra sidan antar jag att de förmodligen har castat ganska extroverta personligheter
Bara jag som inte klarar av Rasmus?
Klarar inte riktigt av honom heller. Typiskt såna män som är en femma men är så jäkla utseende fixerade. Han snackar jämt om hur hon ser ut innan dom träffats. Och jag klarar inte av såna män. Visst är utseendet viktigt, men han är inte direkt en 10 själv. Dom snyggaste männen är oftast inte så.fixerade. Ja alla skall tycka deres partner är snygg, men folk är fixerade vid detta är bara.... nopeHan är inte riktigt min cup of tea, men jag förstår att andra gillar honom Jag känner nog lite samma för honom och Oscar tror jag, de verkar vara ungefär samma "typ" av killar.
Oh, då hinner jag hem ju!Dom släpper inte morgondagens avsnitt förrens 18:00. Hur ska man orka vänta
Jag önskade också att Emilia skulle säga nej hade varit så otroligt skönt att se henne ge honom den dissen.Åh, jag blev ledsen för Emilias skull, nästan mest för att jag hade velat att det var hon som fick säga nej om det nu skulle sägas nej. Men det var nog för det bästa ändå.
Glad för Rasmus och K-L och Meira och Oskar, hoppas det går bra för dem
Sergio och Amanda känns bara som ett stort frågetecken, jag fattar fortfarande inte hur det gick till.
Överlag ska det blir oerhört intressant att se återträffen!
Kommer det ett till avsnitt?Dom släpper inte morgondagens avsnitt förrens 18:00. Hur ska man orka vänta
Det är återträff. Så man får se hur det har gått för alla efter ett tag.Kommer det ett till avsnitt?
Jag trodde bröllopet var sista