Jag har kollat klart på de avsnitten som finns... men känns lite som att speciellt en sak i förhandsvisningen inför kommande avsnitt vänder saker lite upp och ned.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det ens är problemet, han känns framförallt hal som en ål med sol-och-vårare-vibbar!Sergio verkar behöva åratal av intensiv terapi för att komma över sitt mindervärdeskomplex.
Jag har också ett halvt avsnitt kvar och gör precis samma reflektionNu har jag bara halva sista avsnittet kvar!
Vill kräkas på Sergej, fy fan vilken vidrig person.
Tror på Rasmus och Crissy! Resten känns lite osäkra.
Ja vad hände där liksom? Tycker att flera av paren hänger upp sig på fysisk attraktion ändå.Tycker så jäkla synd om Emilia
Nej men precisJa vad hände där liksom? Tycker att flera av paren hänger upp sig på fysisk attraktion ändå.
Nu har jag kommit till när de åker på semester. Får man inte se något mer av de andra deltagarna nu? Hur har de andra säsongerna gjort med resten?
Skulle också vilja veta hur lång tid det tagit mellan alla träffar, och innan de åker iväg.
Och känner också att jag blivit lite för investerad i detta på bara 2,5 avsnitt
Kanske är så att dom måste byta namn och allt om dom sagt ja? Men då vet man ju redan i förväg vilka som säger ja och gifter sig. Sen om det håller är ju en annan sak.Googlade lite och upptäckte att två deltagare har samma efternamn…
Kanske är så att dom måste byta namn och allt om dom sagt ja? Men då vet man ju redan i förväg vilka som säger ja och gifter sig. Sen om det håller är ju en annan sak.
Han är en typisk gaslightande person som antagligen gjort henne osäker på det hon uppfattat. Tycker varje gång hon säger något om vad han sagt så sitter han med stora ögon och säger att näää så har jag inte sagt eller menat eller gjort.De finaste personerna i mitt tycke är Kristoffer och Amanda. Av det som visas i rutan. Däremot är det oförståeligt vad Amanda ser hos Serigei. I några fall är han lite rolig men oftast inte och inte ärlig heller.