Löst sittande byxor med hög(!) midja?

Säger också ninepine, är smått besatt av deras byxor och har nån olika modeller. Har bla asana jogger pant, i en lite för stor och lång modell så dom sitter luftigare på mig än vad dom gör på modellen på hemsidan. Så väldigt sköna, plats för ett extra lager under, hög midja och fickor med dragkedja på varje sida ☺️

Skulle jag inte säga, men oavsett så gör det ju att det finns lite mindre utbud med hög midja jämfört med nyligen när hög midja var the shit🤪

Jag kanske kollar på för tantiga sidor, typ elle.se, men varken där eller i butikerna har jag sett 00-talets låga midjor än.

Däremot så är det mycket bootcut med normal midja, eller riktigt vida med hög midja.

Jag kanske kollar på för tantiga sidor, typ elle.se, men varken där eller i butikerna har jag sett 00-talets låga midjor än.

Däremot så är det mycket bootcut med normal midja, eller riktigt vida med hög midja.
Nä jag överdrev lite när jag skrev att det var som när jag gick på högstadiet. Men det känns typ så😅

Jag köpte ett par ninepine och tänkte att dom skulle bli magiska 🥰 men dom passade inte alls min kropp, det såg bedrövligt ut och dom accepterade det som en reklamation till och med. Sköna men passade inte mig alls!

Liknande trådar

L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 364
Senast: LiviaFilippa
·
Äldre Kanske dummaste frågan i år :D Men jag ska snart iväg och tävla, så jag tog fram tävlingsridbyxorna och provade dem för första gången på...
Svar
8
· Visningar
9 384
Senast: Miks
·
Utrustning Nu har jag blivit less på att jaga efter ett par billiga, PASSANDE ridbyxor, så jag ger upp och töjer på budgeten lite för att skaffa...
Svar
6
· Visningar
3 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• SAM 2025
  • Sommartid
  • Vad gör vi? Del CCXI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka