Lösenordsskyddat album?

G

Grimhild

Någon som vet någon bra och gratis plats på internet där man kan lägga upp bilder och lösenordsskydda vissa album/bilder? Dvs. det lösenord som användarkontot har, är inte detsamma som för åtkomst av vissa bilder. Man ska heller inte behöva vara reg. anv. för att komma åt bilderna.
 
Sv: Lösenordsskyddat album?

Kolla in photobucket.com jag har för mig att den funktionen finns där, även om jag inte använder den själv.
 
Sv: Lösenordsskyddat album?

Jo, jag är användare där, men verkar inte riktigt lyckas lista ut hur man gör. Får väl kolla på det en gång till :).
 
Sv: Lösenordsskyddat album?

Tyvär så gäller lösenordsskyddet på photobucket bara allt eller inget. Det går inte att lösenordsskydda enstaka album eller bilder. :(
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
311
Senast: L(i)FE
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
691
Senast: Sassy
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
51 326
Senast: Amha
·
IT & mobiler Vad har ni för mobilhållare till bilen, som ni tycker är bra och funkar bra? Jag har haft lite olika genom åren, någon som man fäster i...
2
Svar
27
· Visningar
896
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp