Lösenordsskydda sida

_Elly_

Trådstartare
på hemsida. Hur gör man?

Så att man klickar på en länk och det kommer upp en ruta för att skriva in lösenord, är det rätt så kommer man vidare till en ny sida.

Eller bara något liknande? Att jag tänkte att det skulle vara en länk och inte en ruta från början var för att jag tänkte gömma länken i bakgrunden.

Vore väldigt tacksam för hjälp.
Mvh/s
 
Sv: Lösenordsskydda sida

Jag vet inte, det är bara något enkelt skolarbete jag ska slänga upp någonstans, vet inte vars.

Men tack ändå.
 
Sv: Lösenordsskydda sida

Men det exemplet som jag visade är typ det enklaste sättet om du inte vill bygga upp ett inloggningssystem... Det går bara ut på att du sätter ett lösenord på mappen som dom ligger i...
 
Sv: Lösenordsskydda sida

Jo, jag tror säkert det med.

Men då måste stället där jag lägga ut ha Apache, vad jag förstod.
Vars hittar man sånt?

Jaja, det kan ju vara egentligen...
 
Sv: Lösenordsskydda sida

Apache är en webbserver, och en sådan måste du ju ändå ha för att kunna lägga ut dina sidor, antar att du kanske inte kör egen server, utan har webbhotell, men det kan vara rätt stor chans att dom har det. Annars: http://apache.org/
 

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
24 25 26
Svar
507
· Visningar
14 440
Senast: Piglet
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 505
Senast: Tilly_85
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 050
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 080
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp