Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det finns en del regler för lösdrift, så kolla upp dem först. Har bl a för mig att man måste ha en sjukbox. Jag tycker att en nordsvensk borde klara av att gå på lösdrift alldeles utmärkt, bara man låter pälsen växa så kan de flesta hästar gå på lösdrift. Jag tycker att det är den optimala, mest naturliga lösningen. Dessutom slipper man ju mocka en box varje dag .
nej, lösdrift betyder inte att de går utomhus hela tiden, det betyder helt enkelt att de går i grupp, vilket lika gärna kan vara inomhus. men det är säkert vanligare att de går ute, i alla fall om man inte har så många hästar. vill man kan man ju alltid ordna så att man kan stänga in hästarna under natten i en väl strödd ligghall
Kläder & Bli fin Jag sminkar mig så sällan att mascaran måste köpas ny varje gång eftersom den blir för torr :/. Jag har väldigt svårt att göra mig av...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.