Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Kan de inte beställa då? Annars kan du säkert få Skara hästsport att skicka till dig. De har mer eller mindre alltid lösa kardborreklossar hemma. http://www.skarahastsport.se/
Min syster köpte en hoppsadel därifrån, men fick inga klossar (?) så jag mailade Hööks och sa som det var. Dagen därpå kom ett paket med klossarna i Gratis och utan kvitto eller någonting!
Det är service! Jag glömde två grejer (tankspridda jag) när jag handlade i Malmö, kom på det när jag kom hem, så jag ringde och de var väldigt tillmötesgående och skickade grejerna snabbt utan att jag behövde betala nån frakt.
Jag bet. 100:-/par Fanns i lite olika utföranden bananer, små klossar, stora klossar...
Det är ju igentligen till för deras sadlar men funkar fin, fint till min wintec!
Hästmänniskan
Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄
Men jag funderar på om...
Hästnyheter Å andra sidan måste de ju kolla starthistoriken om man ska kunna stoppa den här typen av stolpskott, eftersom de inte verkar ha eget förnuft
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.