Lösa klossar till hoppsadel?

pomelo

Trådstartare
Lösa klossar till hoppsadel som man fäster med kardborre, nån som vet var man kan få tag i det?

Sv: Lösa klossar till hoppsadel?

Kan de inte beställa då? Annars kan du säkert få Skara hästsport att skicka till dig. De har mer eller mindre alltid lösa kardborreklossar hemma. http://www.skarahastsport.se/

Ring och kolla med Hööks de sälljer igentligen inte men med lite tjat så kan man få köpa:angel: Gick för mig iaf!:D

Min syster köpte en hoppsadel därifrån, men fick inga klossar (?) så jag mailade Hööks och sa som det var. Dagen därpå kom ett paket med klossarna i :D Gratis och utan kvitto eller någonting! :eek:

Ok! Vad kostar de då? Finns det både knä och vad kloss? Hurdan är formen?

Det är service! Jag glömde två grejer (tankspridda jag) när jag handlade i Malmö, kom på det när jag kom hem, så jag ringde och de var väldigt tillmötesgående och skickade grejerna snabbt utan att jag behövde betala nån frakt.

Jag bet. 100:-/par Fanns i lite olika utföranden bananer, små klossar, stora klossar...
Det är ju igentligen till för deras sadlar men funkar fin, fint till min wintec!

Liknande trådar

Hästmänniskan Medryttaren tycker sadeln är hård, men sadeln passar hästen så medryttaren får stå ut med sadeln ett tag till 😄 Men jag funderar på om...
Svar
5
· Visningar
642
Senast: Piglet
·
Tävling Jag ska lösa licens för foderponnyn vi har fått hem för några veckor sedan men jag förstår inte riktigt på tdb. Ska nuvarande ägare stå...
Svar
7
· Visningar
1 196
Hemmet Fönsterbeslagen/låsen har gått sönder på ett av våra fönster. Alltså brustit i metallen där man krokar på den del som sitter på själva...
Svar
12
· Visningar
283
Hästvård Vi drog som sagt stygnen i söndags och bandagebyte idag.. Vi har problem med att få de å sitta som de ska, trots snögg, bandage och mini...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 776
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård