Lösa benbitar?

Sv: Lösa benbitar?

tänk så här i stället, det är bättre du vet vad det är än att gå i ovisshet! Det känns alltid bättre sen när du vet vad det är för fel. då kan man gå vidare och se nästa steg! Lycka till!! :bump:

Ja du har rätt =) det ska bli en lättnad och veta vad det är och förhoppningsvis så blir han bra igen..det är det viktigaste!
Tack så mycket =)

Jag ska in med honom på måndag så då får jag veta vad röntgen visar..jag återkommer på månad när jag vet :/
Håll tummarna!

Äntligen hemma ifrån strömsholm och röntgen visade inget onormalt =) Han har troligen stukat till hasen och ramlat så pass att han slagit i sig rejält :/ Är såå glad att det inte var allvarligare än så! Han har dock en akut inflammation i hasleden bara som min vet ska behandla om några dagar när han är tillbaka i stan.

vad skönt,då kan du andas ut lite;),man blir så orolig när det är något med sina älsklingar.

Ja nu kan jag andas ut och hoppas att det går över snabbt!
Ja man blir ju såå nojjig och orolig när det är nånting med ens djur..kändes lite extra jobbigt eftersom förra gången jag var där för 3 år sen kom jag inte hem med hans lillebror =(
Så man hade förväntat sig det värsta..

Ja det brukar dom göra..vet inte om det beror på att jag hade bara fått tid för röntgen och att det stod på min journal att Lasse var min vet och att jag skulle ha fortsatt kontakt med honom och att han skulle behandla min häst.

Lite skumt är det när du säger det..tänkte jag inte alls på :/

där ser du det var inget farligt :bow: Visst är det skönt att få det beskedet att det inget var! Nu kan du lugnt gå vidare! Kul när det går så bra!!
:bump:

där ser du det var inget farligt :bow: Visst är det skönt att få det beskedet att det inget var! Nu kan du lugnt gå vidare! Kul när det går så bra!!
:bump:

Ja det känns verkligen såå skönt att veta att ni kan man bara gå vidare och förhoppningsvis sätta igång honom igen =)
Tack så mycket vännen för ditt stöd!!

Liknande trådar

Hästvård Köpte en häst för ett halvår sedan. Besiktigad ua vid försäljningen, ingen röntgen gjordes. Efter ett par månader uppmärksammades...
Svar
17
· Visningar
1 594
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
705
Senast: tara
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 609
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 550
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka