movi

Trådstartare
Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁
Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi inte ens märkt, nu börjar hon vika svansen, så gissningsvis runt 10e dygnet.

Väldigt renlig av sig, man ser inte ens att hon löper.

Igår var vi till husvagnen för att packa ner den för vintern, och mattan som låg under bordet var blöt i änden. Vi kröp som idioter för att se var det regnat in men hela husvagnen var torr. Jag och hunden hade varit där dagen innan.

Kan dom "kissa på sig" när dom tvättar sig?
Hon har aldrig kissat inne, inte ens som valp, och har heller aldrig bråttom att kissa, man kan gå Sverige runt innan hon kissar (när hon inte löper) . Hon har en blåsa som man ibland kan bli irriterad på 😁 "men snälla du kan du kissa nu".

Så kan dom kissa på sig, eller ska vi riva upp golvet i husvagnen? 🤣
Det har bara skett en gång, så svårt att misstänka UVI.
 
Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁
Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi inte ens märkt, nu börjar hon vika svansen, så gissningsvis runt 10e dygnet.

Väldigt renlig av sig, man ser inte ens att hon löper.

Igår var vi till husvagnen för att packa ner den för vintern, och mattan som låg under bordet var blöt i änden. Vi kröp som idioter för att se var det regnat in men hela husvagnen var torr. Jag och hunden hade varit där dagen innan.

Kan dom "kissa på sig" när dom tvättar sig?
Hon har aldrig kissat inne, inte ens som valp, och har heller aldrig bråttom att kissa, man kan gå Sverige runt innan hon kissar (när hon inte löper) . Hon har en blåsa som man ibland kan bli irriterad på 😁 "men snälla du kan du kissa nu".

Så kan dom kissa på sig, eller ska vi riva upp golvet i husvagnen? 🤣
Det har bara skett en gång, så svårt att misstänka UVI.
Ja kan hända, om det inte händer ofta hade jag inte brytt mig.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 975
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 390
Senast: Calmiche
·
Relationer Back again.. Det är lite oklart vad jag vill med tråden, vet att det bara är jag som kan bestämma för mig själv till syvende och sist...
24 25 26
Svar
505
· Visningar
67 194
Senast: cirkus
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 921
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp