Min hund har aldrig blivit synligt påverkad av att hon har löpt, ingen skendräktighet osv, det enda som jag har märkt av är att hon är lite tröttare än vanligt. Men nu har jag märkt att hon är väldigt intresserad av den ena katten, hon är på honom emellanåt (hon påminner mycket om en handund på en löptik) och vad jag har förstått när jag läst är att det kan det bero på att det är en överslag handling eftersom hon är stressad just för att hon löper.. Är det någon som kan understryka att det är så det är?
Samt är tips på om hur jag kan motverka stressen ett plus! Ska jag slänga in ett extra spår nu så att hon blir trött eller ta sparken runt sjön lite oftare? Jag säger ju självklart till henne men det är svårt när katten njuter som bara den utav uppmärksamheten och kastar sig efter henne när hon går iväg :eek
Tacksam för svar, Erika
Samt är tips på om hur jag kan motverka stressen ett plus! Ska jag slänga in ett extra spår nu så att hon blir trött eller ta sparken runt sjön lite oftare? Jag säger ju självklart till henne men det är svårt när katten njuter som bara den utav uppmärksamheten och kastar sig efter henne när hon går iväg :eek
Tacksam för svar, Erika