Löpintyg - vad ska där stå?

Kakis

Trådstartare
Vad skriver man i ett löpintyg?

Räcker detta?

Härmed intygas att tiken Namn Reg.Nr började löpa 20/6

Hundägaren Namn

Person 1

Person 2

Eller ska man ha ett intyg skrivet på den aktuella tävlingsdagen? Min tik började löpa igårkväll och jag är anmäld till tävlingar imorgon samt 5-6 juli. Kan jag skicka in intyg till tävlingen i juli redan nu eller måste jag vänta till tävlingen har varit?

Sv: Löpintyg - vad ska där stå?

Vad är det för tävling? Då min hund hade kennelhosta och vi inte kunde delta i en lydnadstävling fick jag skriva ett intyg och två andra personer var tvungna att skriva under att de vet att hunden har hosta. Det räckte inte att en person skriver under utan dte behövdes ytterligare två för att det skulle räknas.

Vad är det för tävling? Då min hund hade kennelhosta och vi inte kunde delta i en lydnadstävling fick jag skriva ett intyg och två andra personer var tvungna att skriva under att de vet att hunden har hosta. Det räckte inte att en person skriver under utan dte behövdes ytterligare två för att det skulle räknas.

Som du ser i mitt förslag på intyg är det jag och 2 personer till som ska skriva under, det är 2 agility och 1 lydnadstävling det gäller. Så jag är införstådd om att två personer förutom mig måste skriva på.

Det jag undrar över är om formen på intyget är korrekt samt om man kan skicka in ett intyg i förväg till tävlingen om 2 veckor?

oj missade det sorry. Jag skrev ungefär som du skrev och jag lämnade mitt intyg på tävlingsdagen.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 209
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 582
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
104 298
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
80 809
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka