Löpen imorrn

enjes

Trådstartare
äre nån som ska dit å kolla..
Sillyfilly och Mr Marksman ska ut..Mr Marksman ska kvala!!

kommer troligen att träcka Silly..om det är nån som vill se mig:P ja vill iaf veta vilka som finns p åtäby..visa er någon gång:P

Sv: Löpen imorrn

Bladluz skrev:
äre nån som ska dit å kolla..
Sillyfilly och Mr Marksman ska ut..Mr Marksman ska kvala!!

kommer troligen att träcka Silly..om det är nån som vill se mig:P ja vill iaf veta vilka som finns p åtäby..visa er någon gång:P

Jag har starthäst i 3e och 7e så jag kommer vara där...................

Sv: Löpen imorrn

okej..han inte se tyvärr..lopp 7 såg ja aldrig..hur gick det?

Sillyfill vart 8 eller 9..jättefin fart men såfort man lägger på spöt så slutar hon springa..inte spö nästa gång alltså..
Mr Marksman gick jättefin..va bara 2 stycken i hans kval. Linda satt bara och åkte behövde inte driva nåt alls, medan den andra kvalhästen fick "jobba" för att ligga huve huve..jättekul!!:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
4 317
Senast: shia
·
Hästvård Min åring har en ganska problematisk strålröta i alla fyra hovar och eftersom jag inte är bekant med strålröta under mina 20år som...
2
Svar
29
· Visningar
8 568
Senast: skuggi
·
Avel Vet inte om vi brukar ha en Championatstråd här på Avel, men det tycker jag nog att vi borde :D Vilka ska dit och vilka dagar? Någon...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 411
Senast: WBanna
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 419
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Para ihop katter ibland?
  • Hemlösa hundar ökar