Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min grundlön är 104,? när jag bara jobbar i stallet på normal tid.
Jobbar jag efter 17.30 på vardag, efter 12.30 på lördag eller hela söndag/röd dag får jag 34 kr extra/tim
Och när jag har lektion får jag 15 kr/extra lektion.
Alltså har jag som lägst 104 kr timme och som mest 153 kr.
En nära vän jobbar i Holland, hon tjänar 2000 euro/månaden innan skatt. Vet inte vad skatten är där nere, men det är ju faktiskt bra betalt.
Boende och mat ingår med, men ingen stallplats eller ridning utan det är rent hästskötande.
Hästmänniskan
Går i tankarna på att utbilda mig till hovslagare. Men jag önskar svar på en fråga som jag upplever som lite ”hysch-hysch”. Men vad kan...
Ekonomi & Juridik
Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare.
Vi har en ponny sedan 3 år...
Juridik & Ekonomi
Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
Juridik & Ekonomi
Min ekonomi har ju varit uppe för debatt här.
Ja jag har haft skuldsanering
Den ska enligt mina papper vara klar i höst, men användare...
Hästnyheter Sociala medier förmedlar ofta en förskönad bild av ridsportens glans och perfekta ridteknik.
Samtidigt växer en oro för att unga ryttare...
Hästmänniskan Jag har arbetat ett fyrtiotal cobbar i olika storlekar från Irland/Storbritannien genom åren. Generellt vänliga och lugna men jag litade...