Lön - hovslagare??

Ja det är nog många som inte tänker på hur mycket tid som försvinner i restid. Jag hade ute min veterinär häromdagen och han klagade just på det. Han har en granne som är taxi chaufför och de hade jämfört antal mil de kör i veckan och det visade sig att de körde ungefär samma antal mil.
Det är lite samma för min sambo som är kiro för ekipage. Dels går det tid och kostar soppa åt att köra även om han inte åker ut om det är väldigt få hästar. Men det blir ju också ett enormt slitage på bil. Och det för med sig kostnader.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 039
Senast: Trott
·
Juridik & Ekonomi Har en fråga till er allsmäktiga! Jag har huslån, huslånet dras den 25 varje månad då jag fått lön då, dvs så dras det direkt så jag...
Svar
7
· Visningar
1 802
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 904
Senast: Tassa
·
Hundavel & Ras Hej! Jag planerar att skaffa valp framåt våren/sommaren 2021 men har en hel del beslutsångest och känner att jag behöver hjälp från er...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 781
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp