Lome Elden

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare dolphinsmile
  • Startdatum Startdatum
D

dolphinsmile

Är det nån som har koll på vart han står i år?
hemsida?

Sv: Lome Elden

inte den blekaste men jag har en liten märr efter honom.. en dålig en som har travat 46 som fortast i 700 meter :angel: skulle väl kunna gå 40 om jag begärde det av henne men iaf :crazy:

tråkigt.. men sånna där hästar finns det ju efter alla hingstar.. otur att du fått en då..

Jag vill mest betäcka med honom för att jag ska sälja.. sen bryr jag mig inte så mkt om hur det går sen.. Sälja en åring u. Lome elden ue. Järvsöfaks borde väl gå :)

Då är det väl bättre att gå på "originalet på engång?
"Alla" vill ju ha Elding på en Järvsöfaks märr eller tvärt om nu efter JOP härjningar med Tummelisa hästarna.
Jag tycker du ska ta Elding på engång :banana:

tråkigt.. men sånna där hästar finns det ju efter alla hingstar.. otur att du fått en då..

Jag vill mest betäcka med honom för att jag ska sälja.. sen bryr jag mig inte så mkt om hur det går sen.. Sälja en åring u. Lome elden ue. Järvsöfaks borde väl gå :)

Klokt. Tycker det låter intressant. Har stoet ditt gått nånting? Jag kan nog tänkas bli intresserad. ;)

Då är det väl bättre att gå på "originalet på engång?
"Alla" vill ju ha Elding på en Järvsöfaks märr eller tvärt om nu efter JOP härjningar med Tummelisa hästarna.
Jag tycker du ska ta Elding på engång :banana:

Jo det kan man ju tänka sig.. men tyvärr så är han så gammal.. är nästan så att lome elden är för gammal.. men jag vill ha honom för att han är beprövad och har lämnat bra redan.

Elding är väl född 83 har jag för mig.. han är alltså runt 24? han är 25 när det är dags att sälja.. sen är väl ett argument mot honom att han till och med har barnbarn som avelshingstar :eek:

Klokt. Tycker det låter intressant. Har stoet ditt gått nånting? Jag kan nog tänkas bli intresserad. ;)

Tyvärr har hon inte gått något då hon blev sparkad i knäet som unghäst. Det upptäcktes inte fören efter ett par år då det opererades men tyvärr lyckades inte operationen. Jag vet inte så jätte mkt om det där eftersom jag inte ägde henne då.. Men hade inte det hänt så hade antagligen inte jag ägt henne så jag är nöjd :)

till de jag frågade.. är det någon som vet vart lome elden står?

jo det har jag också räknat ut :D

Till er andra:

Det måste ju finnas nån som betäckte med Lome Elden förra året som vet vart de skickar eller någon som ska betäcka med honom iår? Hjälp mig!?

nu har jag faktist funderat igen på det du skrev.. och jag är nog lite dum att avfärda elding.. Så vet du om han skickar eller om nån annan vet så vill jag gärna veta.. men chansen är väl inte speciellt stor när han är så gammal..

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: Unafraid
·
Juridik & Ekonomi Jag har drivor av läkemedelsförpackningar som jag vill bli av med. Men på kartongerna står mitt namn och födelsedatum. Därför är jag...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
6 895
Senast: Görel
·
Svar
223
· Visningar
9 352
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka