Loggas ut för fort...

S

Stolermeyer

Nån annan som tycker att man loggas ut för fort? Medan jag sitter och skriver svar i trådar eller på pm så hinner jag allt som oftast loggas ut under tiden. Så jag får gå tillbaks och kopiera det jag skrivit, logga in igen, söka upp tråden eller pm:et och kopiera in svaret och skicka det - okej, inte alltför jobbigt men irriterande ibland.

Min stilla undran är om det vore möjligt att förlänga tiden man får vara inloggad så man faktiskt hinner med ett normalt genomtänkt svar? Eller är det helt enkelt jag som sitter och filar för länge?

Sv: Loggas ut för fort...

Men nu går det att logga in igen och komma tillbaka dit man var innan! Texten finns kvar, det är bara att fortsätta :idea:

// Långsamma Lambi ;)

Jag har aldrig någonsin blivit utloggad! Hur gör du för att bli det :confused:

inte jag heller, och jag har börjat skriva ett svar för att sen tex gå o äta och sen kommit tillbaka - inte utloggad då heller.

inte nätanslutningen som spökar? :confused:

Aha, hur går det till? Jag har inte varit med om att komma tillbaka till där jag var.

Jag har inte klockat hur länge det tar innan jag loggas ur, men ibland känns det som en ganska kort stund.

Mynta2: menar du alltså när jag loggar in? Ska leta efter "kom ihåg mig"... tack!

FeatherCloud: tror inte vår nätsnslutning kan påverka det?

Mynta2 skrev:
Klicka i *kom i håg mig*...Annars blir du utloggad.

DEN lilla rutan... nu är den iklickad, få se om det ger önskat resultat nu då.:bow:

Det ska fungera. Jag har samma problem när jag loggar in hemma hos mamma, där vill jag ju inte att lösen sparas. Här hemma är jag dock konstant inloggad.

kan inte mera än att hålla med man borde få "idla" lite längre inna man blir utloggad

Prosit skrev:
Det ska fungera. Jag har samma problem när jag loggar in hemma hos mamma, där vill jag ju inte att lösen sparas. Här hemma är jag dock konstant inloggad.

Aha, man kan vara det också. Jag vill inte spara lösenord nånstans, jag skriver alltid in på nytt varje gång jag loggar in. Händer att andra använder min dator även här hemma.

Om du klickar i "kom ihåg mig" så sparas lösenordet och du är inloggad så fort du öppnar buke. Däremot så kan du ju klicka i den när du loggar in, och sen loggar du ut innan du stänger fönstret, då "Nollställs" sidan, o nästa gång du öppnar buke får du logga in igen. Om du inte loggar ut, utan bara stänger sidan efter att ha klickat i "kom ihåg mig" så är du automatiskt inloggad när du öppnar sidan nästa gång.

Skrev jag snurrigt? :crazy:

Nä då, inte snurrigt alls, jag gissade att det var så. Men jag har inte testat det ännu, för varje gång jag sliter mig från buke så loggar jag ut mig av gammal vana! Ska testa dock. Och när jag loggade in nu så glömde jag klicka i rutan... håhåjaja. Var lade jag hjärnan idag då?

:banana: Det fungerar! Nu har jag varit inloggad i ett par dagar och lyckats låta bli att logga ut dessutom. Tack för era svar allihop!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
75 338
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 441
  • Låst
Kropp & Själ Hej Tog ju bort min förra tråd men problemet kvarstår. Tror inte en tråd är en universallösning men skulle behöva lite stöd ändå...
61 62 63
Svar
1 245
· Visningar
82 723
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30