Jag menar precis som det står. Nej.@MiniLi Vad menar du med ditt "eh nej"? Ser dig skriva det med jämna mellanrum och uppfattar det tämligen sarkastiskt.
Och nej det är inte sarkastiskt menat.
Nej klart man inte ska avfärda det, men jag tycker hela den är diskussionen blir extremt obalanserad.Uppenbarligen så har folk uppfattat det så. Och till den omständighet att man väljer att lämna forumet. Ska inte deras känslor om hur de blir behandlade tas med i hur situationen uppfattas? Om människor blir så illa berörda att dom väljer att lämna forumet för att de upprepade gånger blir utsatta på samma sätt av samma användare så kanske man inte ska avfärda det hela med ”man ska tåla att bli ifrågasatt” och ”jag uppfattar det inte så”
Jag svarade på frågan. Och nej jag har ingen lust att diskutera det vidare, det här är ju ett typexempel på när det inte känns värt att lägga energin. Uppenbarligen har vi olika uppfattningar och jag tror inte att en sån här diskussion kommer förändra det.Sådant här tycker jag också är konstigt. @athena_arabians förklarade ju sin bakgrund och ställde en rak motfråga för att förstå vad du menade. Och du svarar bara att du inte har en aning om hur hon fungerar? Betyder det också att du inte vill diskutera vidare?