Det intressanta är att dom brukar klaga på andras diskussionsteknik..Ja man lär sig ju att undvika vissa användare, pga deras diskussionsteknik. Vissa blir ju rent av rabiata för bara enkla frågor eller liknande grymt obehagligt..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det intressanta är att dom brukar klaga på andras diskussionsteknik..Ja man lär sig ju att undvika vissa användare, pga deras diskussionsteknik. Vissa blir ju rent av rabiata för bara enkla frågor eller liknande grymt obehagligt..
Jo det har man märkt. Kommenterade en gång och la till den här gubben mest för att jag tyckte det va intressant och undrade varför det va så annorlunda. Nej det va ju inte bra, för då anklagade jag människan för att inte sköta sina hästar och att jag då tyckte hen va en idiot jag ville bara ha igång en enklare diskussion om hur det kunde skilja sig så mycket....Det intressanta är att dom brukar klaga på andras diskussionsteknik..
Oj. Jag har inte tolkat ett enda inlägg så. Nu tror jag att du och några till läst in något helt annat än det som skrivits.Då läste vi sannerligen inte samma inlägg. Plus att TS i den tråden har gång efter annan fått det intvålat att hon är privilegierad och ska mer eller mindre be om ursäkt för det, trots att hon vid upprepade tillfällen utan anmodan sagt att hon är medveten om att hon är det.
Oj. Jag har inte tolkat ett enda inlägg så. Nu tror jag att du och några till läst in något helt annat än det som skrivits.
Så du menar att du har tolkningsföreträde? Jag tvivlar inte en sekund på att du inte sett det andra ser och att det är din verklighet. Kan du då försöka ta in att andra (inte bara jag) ser något helt annat?
Fast vid det här laget är väl en del inlägg raderade? Men du kanske kan se de ändå?Jag valde att flytta denna tråd hit, då jag nu anser att den passar bättre här.
Jag är väl medveten om problematiken som tas upp.
Jag har inte hunnit läsa hela tråden det pratas om.
Problemen har funnits länge och är inte helt lättlösta, jag anser att jag arbetat med dem väldigt länge men verkar inte riktigt nå fram.
Jag återkommer.
Ganska jättemånga till som läst det i så fall. Det borde inte vara någon direkt nyhet att en del användare genom åren blivit väldigt hårt ansatta från flera andra.Oj. Jag har inte tolkat ett enda inlägg så. Nu tror jag att du och några till läst in något helt annat än det som skrivits.
Svarar flera. Nej, det är ingen nyhet. Men just i den tråden ser jag inte alls nåt fult.
Och nej jag har inte tolkningsföreträde, och det var ett fult tjuvnyp att antyda att jag menat så. Sådär på tal om debattklimat.
Ja absolut. Jag håller med fullständigt. Det är därför det blir så konstigt att hacka på de som skrivit något som du tyxler annorlunda om eller som du tolkar på ett annat sätt.Det går bra att rikta sig direkt till mig, om du vill upprätthålla netikett som verkar vara viktigt för dig. Och jo, ditt inlägg kan tolkas som att du har rätt i din bedömning och vi andra fel.
Dvs två sätt att se på det hela. Igen. Jag har full förståelse för att du inte ser det vi andra ser och jag håller inte med om din tolkning. Inte mer än så.
Jag är ganska säker på att den låstes pga att så många började raljera och bete sig olämpligt i något slags försök till ”stöd” efter att trådens TS skrev om att lämna forumet.Jag tänker att aktuella tråden inte hade blivit varken låst eller det hade raderats inlägg om inget fult skrivits.
Uppenbarligen fanns där dåligt uppförande.
Jag är ganska säker på att den låstes pga att så många började raljera och bete sig olämpligt i något slags försök till ”stöd” efter att trådens TS skrev om att lämna forumet.
Jag tänker såhär:Snart börjar jag också tröttna, buke börjar likna vovve.net i begynnelsen, buhu alla är så dumma så därför lämnar jag med dunder o brak.
Lite högre klass kan vi väl ha?
Fast så har jag aldrig upplevt det med den berörda användaren. Hen har i tråd efter tråd fått försvara sig, förklara sig och stå på sig, ändå har hen alltid svarat lugnt och sakligt. Det är långtifrån dramaqueen-beteendet du tar upp.Snart börjar jag också tröttna, buke börjar likna vovve.net i begynnelsen, buhu alla är så dumma så därför lämnar jag med dunder o brak.
Lite högre klass kan vi väl ha?
Nej, ingen har stängts av utan grund.Ja, jag har också noterat det och det är ett intressant fenomen som jag tror är ganska allmänt typiskt för den gruppen.
F.ö. har väl några av de som varit mest utsatta istället själva stängts av (bannats) från forumet utan grund.
Nej, ingen har stängts av utan grund.
Sedan vet ni inte hur många varningar som delats ut till olika användare, vilket ibland kan leda till att ni tror att inget har gjorts mot vissa användare och att andra plötsligt verkar bannade för mindre förseelser. Då det egentligen beror på många varningar i följd.