Alla vet inte. Vissa, tex jag, vet varken exakta personer som syftas på i denna tråd (med vilka som är bannade), eller vilken tråd som blev stängd förut.
Håller med.
Jag har faktiskt ingen aning om vilka användare eller trådar som avses.
KL
Själv orkar jag inte hålla på och skriva inlägg efter inlägg, många gånger om dagen i vissa trådar. Det tar tid att skriva, och för mig är det en gåta, hur så många kan hinna skriva en massa inlägg, och ändå hinna mitt resten av sina liv.
Många dagar så hinner jag knappt mer än läsa lite grann, under korta pauser i det dagliga.
Däremot så vill jag försöka göra så, att de inlägg jag skriver ska ha viss substans, och helst vara rimligt "faktakollade".
Det innebär att de flesta inlägg jag skriver, tar lite tid att skriva, eftersom jag för att kunna skilja mina åsikter (eller då slutsatser), från verifierbara fakta, ofta måste "slå upp" fakta, och kolla om mina minnen från underlag blivit förvanskade (av mig själv i mitt minne, t.ex. "stod det i artikeln att x sa y?").
Mina eventuella slutsatser är jag beredd att stå för på det sätt man står för åsikter, men fakta av typen "jorden är rund" eller "2019-11-16 är lördag" blir jag frustrerad när detta ifrågasätts.
Generellt, så finns det tyvärr några användare som låter fingrarna springa i väg på tangentbordet utan att tänka på effekter (känslor) hos andra användare, och då blir det lätt hemskt.
Annars är Buke ett lysande undantag på näthimlen. Det finns få ställen med kombinationen intelligenta diskussioner i mångahanda ämnen (hästar inte att förglömma), kombinerat med många användare, med olika åsikter och livserfarenhet.
Så vill åtminstone jag att det ska fortsätta.