Lös i magen

Sv: Lös i magen

Ok, då förstår jag. Då får vi hoppas på det bästa nu då.....
 
Sv: Lös i magen

Trådskaparen hade rätt i en sak, hade min shettis vägt 350kg DÅ hade han varit fet. Men detta är väl hjärnans sätt att tala om att man ska inte "sitta på nätet" på nätterna. Han väger ca 250 kg och inget annat. Han får iallafall tillräckligt med mat.... Men det får ju förhoppningsvis din med nu när du tagit ditt förnuft till fånga.
Men om du läser vad du själv skrev i början får du faktiskt förstå att du får en del beska svar. Lycka till.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hunden äter nu detta foder ett tag för totalt paj mage. Jag har med kulor ut på promenaden som belöning vid behov. Men tänker när vi...
Svar
9
· Visningar
408
Hundhälsa Har en 3 årig mellanstor hund (11kg) som jag måste byta foder på. Äter idag Alpha Spirit men är för dyrt och för hög fetthalt, måste gå...
Svar
6
· Visningar
386
Senast: Migo
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 336
Senast: Jahopp
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
474
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hemstädning - hiss eller diss?
  • Valet i USA
  • Problem med sambons ex..

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp