ljumskbråck??

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

någon som har haft det här? under en graviditet?? hur fungerade graviditeten för dej? födde du normalt el fick du kjesarsnitt?? tacksam för svar då jag själv har ljumskbråck.
 
Sv: ljumskbråck??

Vad har din läkare sagt ?

Jag vet ju att du har haft trådar i samma härad, men du måste ju få riktig information ifrån de med medicinsk erfarenhet !
 
Sv: ljumskbråck??

dom säger bara att jag ska ha aktiv vila och inte får anstränga mej,men är det inte världensstörsta ansträngning att föda barn normalt? dom säger att det kan försvinna efter förlossningen men det är inte 100% säkert. så jag känner nästan själv att det bästa för mej och min bebis är att få kjesarsnitt,barnmorskan och läkarna lyssnar inte riktigt på mej utan bara tänker och säger att "det här ska NOG gå bra".har blivit väldigt depprimerad pga detta då det känns som att ingen lyssnar på mej och vad jag tycker.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Eftersom jag idag gick in i en nu graviditetsvecka så läste jag i min gravidapp om vad som händer med min kropp och med Bebis. Jag har...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 742
Senast: bumpo
·
Gravid - 1år Hur har ni mått efter skrapning? Skrapning kan ju utföras av olika anledningar. När jag försöker läsa om andras erfarenheter efteråt...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: julgrisen
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 930
Senast: cewe
·
  • Artikel
Radannons Hejsan. Första gången jag skriver här. Men vet inte vad jag ska göra. Vi lämnade ut våra hästar på foder för två år sen. Efter ett år...
Svar
1
· Visningar
1 079
Senast: Cina B
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp