ljumskbråck??

Status
Stängd för vidare inlägg.
G

gwennie

någon som har haft det här? under en graviditet?? hur fungerade graviditeten för dej? födde du normalt el fick du kjesarsnitt?? tacksam för svar då jag själv har ljumskbråck.

Sv: ljumskbråck??

Vad har din läkare sagt ?

Jag vet ju att du har haft trådar i samma härad, men du måste ju få riktig information ifrån de med medicinsk erfarenhet !

Sv: ljumskbråck??

dom säger bara att jag ska ha aktiv vila och inte får anstränga mej,men är det inte världensstörsta ansträngning att föda barn normalt? dom säger att det kan försvinna efter förlossningen men det är inte 100% säkert. så jag känner nästan själv att det bästa för mej och min bebis är att få kjesarsnitt,barnmorskan och läkarna lyssnar inte riktigt på mej utan bara tänker och säger att "det här ska NOG gå bra".har blivit väldigt depprimerad pga detta då det känns som att ingen lyssnar på mej och vad jag tycker.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 318
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 404
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Relationer Jag fick för ett par månader sedan veta, efter ett par år långt förhållande, att min partner inte vill ha barn. Jag har själv aldrig...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 853
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar