Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du inte vill betala för trådlösa lurar så följer det väl med trådbundna lurar till de flesta telefoner, annars kan du köpa dem för mindre än vad en dagens kostar.Du kanske har tips på några sidor då? Jag hittar nämligen inget bra ställe att ladda ner just MP3 lagligt.
När jag söker på biblioteket får jag bara upp att det är tillgängligt för personer med läsnedsättning.
Och jag har förstått att vissa tycker att det är utomordentligt smidigt, jag är inte en av dem. Dessutom verkar inte de trådlösa hörlurarna jag hittat gratis.
Åh tack, vilket bra tips.Du bor i Göteborg eller hur? Använd länken nedan eller instruktionen.
http://encore.gotlib.goteborg.se/iii/encore/search/C__S(*) f6 | l)__Orightresult__U1?lang=swe&suite=pearl
Om länk inte fungerar, gå till bibliotekets hemsida, gör en avancerad sökning, välj E-ljudbok under format, låna med ditt lånekort.
Jag har hörlurar, men det hjälper mig inte riktigt med problemet att jag inte vill lyssna på ljusbok i mobilen och gärna slipper dra med mig mobilen ut på promenaderna.Om du inte vill betala för trådlösa lurar så följer det väl med trådbundna lurar till de flesta telefoner, annars kan du köpa dem för mindre än vad en dagens kostar.