Ljud, bild på msn -

E

Expensive_Hobby

eller Skype. Har hört att man kan ha en webcam och prata direkt med folk. Är det någon som har det? Fungerar det bra? Eller känns det kanske jobbigt att kunna se och höra varandra?

En vän till mig har Mac med kamera inbyggt så då är det ju lättare. Skype har tydligen bild?

Sv: Ljud, bild på msn -

Jag snackar ibland med folk på msn, med webcam och headset. Funkar bra. Det enda jag retar mig lite på, är att ljud och bild inte synkar riktigt, så ibland ser man personen prata, men ljudet har man redan hört.... då får man titta bort lite, så man återfår koncentrationen :rofl: Men i övrigt funkar det bra.

Det går alldeles utmärkt utan webcam oxå, jag tycker det är lättare utan bild, då blir det som med telefon, som man är van vid. :D

Både ljud och bild är avsevärt bättre via Skype än med MSN.

Jag har kört Skype i över tre år, det funkar kanonbra.

Håller med föregående talare ang att Skype är bättre än MSN på den saken. För min del var tom att MSN ballade ur vid användning av ljud (och bild) medan Skype skötte sig galant. Sen har det ju lite med prestandan på datorn också hur resultatet blir, alltså kvalitet och störningar osv.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 961
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 269
Senast: malumbub
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 882
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare
  • Dressyrsnack nummer 18