Litterär semester

jarakamandan

Trådstartare
Jag och en vän planerar att åka på en lässemester några dagar i sommar. Det innebär alltså att vi packar mängder med böcker och åker iväg någonstans för att mest bara sitta och läsa. Utan störningsmoment. Vi vet bara inte riktigt vart vi ska åka. Eller vilken typ av boende det ska vara. Det kan ju vara skönt att bo någonstans där maten ingår i priset och det finns tillgång till spa, men det finns ju fördelar med att bo i en stuga i urskogen också. Vi vill helt enkelt ha lite tips! Det får ju gärna vara i närheten av lite litterära resmål också, ifall vi behöver vila ögonen ;) Om någon har tips på ställen där man kan ha med sig hund är det också bra! Ös på!
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 103
Fordon Jag har börjat fundera på att köpa en husbil, men inser ju vad de kostar. Har då gått över till att fundera på om husvagn är ett...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
11 730
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Visst är det några här som har vandrat med hund och vill dela med sig av sina bästa tips och sina värsta not-to-do? Jag planerar för en...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
Senast: Mearas
·
Äldre Jag och sambon ska i år, för ungefär första gången på 10 år åka på mini-semester bara vi två och tänkte åka ner till Danmark och...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp