Litet huvudbry! *hjälp*

Glamoroza ox

Trådstartare
På fredag är sista dagen som sonen skulle vara på sitt "dagis" innan han går på sommarlov och efter det ska han börja hos dagmamma.
Hade tänkt bjuda barn & fröknar på tårta el. glass och frukt etc. på fredag.
Men nu idag så blev lilleman sjuk och fick hämtas på dagis pga kräkningar.

Hur hade ni gjort, hade ni lämnat dit godsakerna ändå så att de kunde få fira även om sonen inte är där el. hade ni hoppat det?

Sv: Litet huvudbry! *hjälp*

Har ni ingen möjlighet att gå till "dagis" lite senare när han blivit frisk?
Annars tycker jag att det skulle vara konstigt om dom åt godsaker utan att din son är där, ge bara fröknarna någon present eller så som tack för tiden som varit.

Sv: Litet huvudbry! *hjälp*

Visst skulle man kunna ta sig bort senare men nu i semestertider så är det stängt en tid och sedan när det är öppet igen så jobbar man igen och lite svårt att hitta luckor när dagis är öppet.

Bra idé med att ge present annars. Men vad ska man ge?
Det är ju flera fröknar så att ge varje fröken något kanske inte är det lättaste, men något gemensamt?
Fruktkorg?
Choklad/godis?
Blommor?

Ps. Frågade när jag hämtade häromdagen om hur många de skulle vara på fredag så att jag visste hur mycket jag skulle ta till. Tror ni de förväntar sig att man ska komma med något nu då? Vill ju inte att de ska sitta där och vänta och så kommer inget. ds.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Relationer Jag måste få höra era åsikter om det här. En god vän och hennes två barn blev medbjudna till mitt och min mans sommarställe för några...
22 23 24
Svar
463
· Visningar
31 276
Senast: LenaH
·
Relationer Vi har en man i vår släkt som blivit totalt genomelak på äldre dar. Han är 91 år. Han blev änkling för 6-7 år sen och därefter har det...
2
Svar
23
· Visningar
4 385
Senast: pimy
·
Småbarn Behöver lite råd och tankar från erfarna föräldrar och gärna från er som jobbar inom förskoleverksamheten. Sonen började på dagis i...
Svar
6
· Visningar
1 544
Senast: Sonic76
·
Småbarn Jag behöver ventilera det senaste som hänt på/med sonens förkola...ursäkta om det blir långt. I onsdags em beslöt vi att låta sonen...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 992
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar