Liten varning/tips - munsår och mjölkstockning...

Sv: Liten varning/tips - munsår och mjölkstockning...

Du har säkert rätt teknik. Man kanske behöver ett "juver" för att kunna "kosseamma" :)

Nej det behöver man inte ha. ;)

Jag har inte särskilt stora bröst och jag har lyckats amma så här många gånger. Man känner sig lite fånig bara. :angel:
Lägg barnen på lämplig kudde/kuddar på golvet och stå sedan på alla fyra. Eventuellt så får man böja armarna för att nå ner. Hakan på bebis ska vara mot den stockade delen av bröstet.

Har haft mjölkstockning flera gånger, särskilt när jag ammade tvillingarna. Har man på "utsidan" av brösten så kan man lägga bebisen under armen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 737
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Hej! Förra söndagen ”insjuknade” hund nr 1 i diarré, fortsatte enda tills på onsdag då vi såg en liten förbättring. På onsdagen...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
14 413
Gravid - 1år Jag har lite frågor och funderingar gällande amning. Min pojk är 6 månader om en vecka och ska då enligt BVC byta ut en portion till...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 720
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
12 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka