Liten kyckling

Tättran

Trådstartare
Min höna har ruvat på fyra ägg .Ett ägg från ett ställe och tre från ett annat. Så kläcktes ett ägg och den är pigg.Sen var dom andra äggen sena och det blev en liten kyckling. Han är lite svag och jättevinglig,och kan inte klara sig själv. Så nu bor han inne ,han är5 dar gammal. Men kan knappt äta själv. Hur ska man göra ?

Sv: Liten kyckling

Knacka den! Med största säkerhet har den medfödda fel som ändå inte låter den leva så länge.

LIA

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 006
Senast: Ketrawzc
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 947
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 672
Senast: Enya
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 456

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka