Liten fråga

B

Beauty_Boss

Liten fråga bara, kan man kvala nationellt (FEI-klasser) i LA:6? Eftersom det innehåller enkla byten och skolor!

Sv: Liten fråga

Ja det borde man, det står väl i TR att man kan kvala i klasser som innehåller just skolorna och enkla byten..

Däremot har jag aldrig sett programmet på ponnytävlingar.

Okej, tack för ditt svar :) Inte jag heller, men jag ska åka på en tävling i Augusti då de har LA:6 och om jag mot alla odds skulle få över 62 % skulle det va kul o veta :p

Aaaha;) Jag såg det sen.. hade inte läst propparna till nån av tävlingarna.. hehe! Kommer du till Ås då?? :P

*knapplån*

Vill tipsa vissa användare i den här tråden om den utmärkta pm-funktionen som är bra att använda om man vill prata om annat än trådskaparens sakfråga...

/B_A_L, moderator

Jaja... hoppas!! :D Är det någon som vet att dom ska till Ås den 5:e Augusti då?? :P

Ja men jag kan ju inte PM:a hela buke och fråga om nån ska till Ås? Det måste jag väl få skriva i tråden när det är det vi har diskuterat, vilka som ska på vilka tävlingar?

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
586
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Jag har inte ridit på 25 år men min barndom och ungdomstid präglades av hästar. Jag fick min första ponny som femåring, tävlade FEI...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Emro
·
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
758
Senast: Badger
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 469
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA