Girasol
Trådstartare
Hej och hå, idag ringer telefonen och vår lånemärr som inte står stallad här, har idag börjat brunsta. Har jagat ägaren i veckan och utan resultat.....
Då vi har allmän sjukstuga ( har 4 sjuklingar i stallet, sårskador, hovböld samt sjuk fölunge) har mina hingstfunderingar helt legat av sig och nu helt plötsligt måååste jag bestämma mig..
Vad skulle ni valt för hingst efter följande beskrivning på märr?
Highlight -Mowgli- Niarchos- Negresco-Heimdal
165 cm över marken. Trevlig typ helt ok ben. Något stort huvud. Rör sig trevligt men är storgalopperad. Framåt i ridningen.
Tävlat 1.35.
Det är en hopphingst vi söker.
Har VDL Sheraton i åtanke samt ev. Camaro M (fast det finns nog ganska många camaro-highlight) alt. en hingst med mycket fullblod i.
Gira
Då vi har allmän sjukstuga ( har 4 sjuklingar i stallet, sårskador, hovböld samt sjuk fölunge) har mina hingstfunderingar helt legat av sig och nu helt plötsligt måååste jag bestämma mig..
Vad skulle ni valt för hingst efter följande beskrivning på märr?
Highlight -Mowgli- Niarchos- Negresco-Heimdal
165 cm över marken. Trevlig typ helt ok ben. Något stort huvud. Rör sig trevligt men är storgalopperad. Framåt i ridningen.
Tävlat 1.35.
Det är en hopphingst vi söker.
Har VDL Sheraton i åtanke samt ev. Camaro M (fast det finns nog ganska många camaro-highlight) alt. en hingst med mycket fullblod i.
Gira