lite roligt..

Prillan

Trådstartare
läste jag idag o tycker att det var så passande:banana:

Du ska inga andra hundar hava JÄMTE mig....
Spr_5_d.jpg
[/IMG]

här är gubben o Jämthunden Darko på spårträning hos Gnist som även tagit kortet.
prillan

Sv: lite roligt..

åsså glömde jag ju skriva att ni skulle komma med andra rasers "ordspråk" hur var den med taxen nu då?

:rofl: sen har ju gubben sin åsikt; att det finns bara en hundras som är hund hela tiden och det är "jämt"hund o dessutom tillverkade av spetsteknik:rofl:

Finns det något ballare än lapska vallare...

Kommer strax, till slav född är ingen tax är i alla fall en variant på det temat om taxar och deras tjusrskallighet :D

Och du kunde ju ha tagit en bild när han hade näsan i backen och inte den, där han upptäckte mig i busken :rofl: :rofl:

Finns det något ballare än lapska vallare...

Kommer strax, till slav född är ingen tax är i alla fall en variant på det temat om taxar och deras tjusrskallighet :D

Och du kunde ju ha tagit en bild när han hade näsan i backen och inte den, där han upptäckte mig i busken :rofl: :rofl:

:rofl:lapska vallar var ju frän..

ja men han var ju så sööt på den där - Darko alltså;)

"Kommer kallad men ej strax ty född till slav är ingen tax"
:D

läste jag idag o tycker att det var så passande:banana:

Du ska inga andra hundar hava JÄMTE mig....
Spr_5_d.jpg
[/IMG]

här är gubben o Jämthunden Darko på spårträning hos Gnist som även tagit kortet.
prillan

:rofl::rofl::rofl: så klockren.....
finns det nått ordspråk om schäfer eller papillon?

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 658
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
827
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 002
Senast: MML
·
Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
379

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka