Lite kul morgon...

Kramtizzlan

Trådstartare
Eller inte...Idag åkte min lille Cliff med till jobbet, han fick vara med en timme! För kl 8 skulle han lämnas in hos veterinärenför....kastrering :eek: Stackarn! Men jag tyckte det var mysigt att han var med:love: Ska hämta honom kl ett, så han får ligga här & kurera sig ett par timmar lille skrutten:love:

Hoppas dom tar väl hand om dig:love: matte myser med en redbull & kina puffar nu Kram

Sv: Lite kul morgon...

Nu har jag hämtat honom igen...stackarn men han har piggat på sig bra. Han får vara i buren nu lillen o han vill ut:p Vi får åka hem om 1 ½ timme.

Kastrering på katthannar brukar vara ett ganska lätt ingrepp.
Skönt att det gick bra iaf!

När vi kom hemi fredags eftermiddag var han hur PIGG som helst! Fast han fick lov att vara inne tills i lördags eftermiddag! Han är sig lik:love:
Fast igår kväll gjorde han mig orolig... han gick ut vid ca 19 tiden o ville inte komma in o jag såg honom inte heller:cry: han brukar "alltid" komma när man ropar iaf visa sig när man går ut...men icke! Somnade iaf o vaknade halv två!!! Sprang upp o ropade på honom!! Så kom han:love: :love:
mjau mjau o undrade typ vart jag hade varit!

Bara jag som är så "fjantig"? Är så rädd om honom!!

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har rätt stora problem här hemma med min lilla katt Zingo som är 11 år gammal. Nu har lille Zingo tydligen åkt på diabetes. Han...
Svar
4
· Visningar
1 947
Senast: Sol
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 741
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Lite inspirerad av tråden ang brukshundsägare och frågan vad hundarna gör "resten av tiden" blev jag lite nyfiken på hur allas dagar ser...
2
Svar
35
· Visningar
6 448
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 638
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama