Lite funderingar

E

Egonson

Om hästen är grundvaccinerad mot influensa, brukar det väl kosta runt 3-400 kr per spruta.
Men om hästen INTE är grundvaccinerad (= tre injektioner med en viss tids mellanrum) kostar det då ändå 400 kr per injektion, eller är det ett fast pris för alla tre?

Pållan är nämligen inte grundvaccinerad mot influensa.
Funderar lite på hur mycket pengar jag behöver spara ihop till detta ;)

Sv: Lite funderingar

Det är så himla olika vad vettar tar för vaccineringar! Min vet tar tex 200 kr inkl moms för Equiffa vet (abortvirus + influensa i ett) + stelkrampsspruta.

Har för mig när jag tog ut ditriktaren så vart det ungefär 450/gång

Jag betalade samma pris för alla tre, min vet. hade inte paketpris. Men det var å andra sidan ganska "billigt", 300 per spruta.

Liknande trådar

Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 130
Senast: Kilauea
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 093
Senast: TantAgda
·
Anläggning Jag håller på att se över ventilationen i vårt stall som är av den äldre typen byggt med tjocka tegelväggar och innertak av träplank...
Svar
19
· Visningar
1 053
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 287
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka