Lite bilder på våran fina kille!

panaccea

Trådstartare
min fina JRT-kille på 2 år och 8 månader! *tiden går*

Liten o söt:
Milo_ute.jpg


Lite större men söt endå:
Fogdakrr_022.jpg


Tagen i våras, Nytrimmad:
Blandat035.jpg


Tagen nu i sommar:
Milo060622009.jpg


Och idag (lite mer lurvig):
RotationofMilo60629.jpg


Han ska ev få en liten flicka som sällskap, ska kiak på lilla damen på lördag som nu är 11 veckor gammal :love:
 
Sv: Lite bilder på våran fina kille!

åå va sööt!! :love: Vad heter han?
 
Sv: Lite bilder på våran fina kille!

Så söt!=)

Måste bara fråga en sak, hur lyckades ni med bilden med midsommarkransen?:confused: :D

Jag har tre rasslar, och jag kan se framför mig hur de hade skakat av sig kransen o tuggat upp den....:o :D

och ändå är de väluppfostrade....

Men det var en mycke söt pöjk!!!!!
 
Sv: Lite bilder på våran fina kille!

man är snabb helt enkelt :devil: och komandot - Stiiilla är användbart :angel:
 
Sv: Lite bilder på våran fina kille!

Haha, har det komandot till min med, men icke! döda allt som man sätter på dem, förutom gammeltiken om vintern när hon har sin hemmastickade polotröja....:angel: den är toppen för en frusen knusseltjej,,,,:rofl:
 
Sv: Lite bilder på våran fina kille!

Får du på kläder på din russel? :D sätter jag på milo något så rör han sig inte ur fläcken! han bara står och glor och är as-förbannad :rofl:
 

Liknande trådar

Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
991
Senast: Ketrawzc
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 109
Senast: Juli0a
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 135
Senast: Hedinn
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 287
Senast: LovingLife
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp