Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dålig rubrik jag vet ! Men vad tusan kallas en såndär " list " i boxen nära golvet där hästen kan ta " spjärn " om den rullat fast? Någon som har sådan i boxen och orkar visa en bild ? Har det funkat bra ? Mvh Intresserad
Den har inget namn vad jag vet, bara en vanlig regel som är fastskruvad i väggen, finns att köpa på vilken byggbutik som helst + lite skruv.Dålig rubrik jag vet ! Men vad tusan kallas en såndär " list " i boxen nära golvet där hästen kan ta " spjärn " om den rullat fast? Någon som har sådan i boxen och orkar visa en bild ? Har det funkat bra ? Mvh Intresserad
Hur högt upp hsr du satt den ?Något särskilt namn vet inte jag om heller, utan jag har just köpt reglar och skruvat upp. Det har fungerat väldigt bra. Min häst som rullade fast ett flertal gånger, har aldrig rullat fast igen efter att reglarna blev uppsatta.
Kanske jag är lite trög nu men hur hindrar täckesgjorden att rulla över ?Har aldrig hört talats om någon list i box för att motverka fastrullning.
Däremot täckesgjord för att förhindra att rulla över. Annars låter ju Mias förslag rimligt. 45x45 regel och lite skruv.
Rulla FAST menar jag....Kanske jag är lite trög nu men hur hindrar täckesgjorden att rulla över ?
Kanske jag är lite trög nu men hur hindrar täckesgjorden att rulla över ?