Linförighetsträning

Gnist

Trådstartare
Ja, det har jag pysslat med idag och dessutom "tvingade" jag äldre dottern att fota = de flesta bilderna blev suddiga, men några blev hel ok, så nu är det fritt fram för er att kommentera och komma med synpunkter :eek: ;)

080424-Gira-1.jpg

080424-Gira-2.jpg

080424-Gira-3.jpg

Kolla, där är en av lillmattarna..

080424-Gira-4.jpg

Fröken Gira är alltså 11 veckor till helgen och detta är andra gången som hon går i koppel :)
Första gången, tog vi en tur på ca 5 minuter och så även denna gång.

Mattes lilla :love: är läraktig

Sv: Linförighetsträning

Jo, den blev bra :)

Inte lätt att ha ögonkontakt, när man är liten, men hon fixar det fint :banana:

Nu dog jag en smula ...

Tur att man fortfarande har färskt i minnet hur jobbiga valpar är annars hade det nog saknats en valpis hos dig.

:devil: Jämtar är behagliga redan i denna ålder :D :p

Tur för mig att du bor långt bort :rofl:

Mm men jag vet någon som ska hämta något som kanske får med sig en sak till.

Mohahaha

:eek: Fast innan dess, så har hon vuxit på sig, så att hon inte kan norpas obemärkt :cool:

Blir senare än planerat, det besöket nämligen :p

Finns inte så mycket annat att norpa, för frysarna har ju flyttat innan dess :devil: :D

ven storebror har fått en stunds träning, men han har fokus framåt när koppel är på, vilket är bra eftersom han ställs ut en del. Gira kommer sedan också att läras ha fokus framåt, men nu under inlärning av att gå i koppel, vill jag ha hennes fokus på mig.

Cujo080424-2.jpg

Och som sagt tidigare; Han fäller som en mammut och är tussig och randig i pälsen av all :devil: ull som aldrig verkar ta slut :eek:

Vi har likadant koppel/halsband var min första reaktion :rofl:

Hon är söt din lilla valpis. Och duktig om det bara är 2 gången hon går i koppel :D

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 257
Senast: Juli0a
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 681
Hundavel & Ras Hejsan! 😊 Så nu är det såhär att jag och min familj är på jakt efter den passande hundrasen för oss! Och vi har mer eller mindre redan...
2
Svar
26
· Visningar
4 776
Senast: Roheryn
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
16 260
Senast: LenaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka