Lindor tillåtet på tävling?

I

Invincible

Försökt att hitta en tråd om detta men hittade inte svaret jag sökte. Undrar om man får ha lindor på tävling, (måste man ha lindor runtom eller får man ha endast fram? om man nu får ha lindor?). Är alla färger på lindorna tillåtna?
Vore trevligt om jag fick ett ja eller nej svar å inte ett kanske, eller jag tror ;)

//Carro

Sv: Lindor tillåtet på tävling?

Lindor är tillåtet och det finns inga regler om vilka färger man får ha och inte.
Dock bör man väga lindorna innan och inte ha dom ifall det regnar.

/Malin

Om jag får tillåta mig att utveckla ditt svar ytterligare, precis som du skriver så får man ha lindor. MEN, här gäller samma regel som vid bootsning, max 300 gr per ben gäller. Allt som sitter på ett ben exklusive skorna, får tillsammans väga max 300 gr.

Jätte tack för svaren!!! :D

Självklart!
Bra uteckling. :bow:
Jag svarade för fort och "tanklöst".

/Malin

Liknande trådar

Katthälsa Hej, I förra veckan hittade vi vår fina hankatt Sigge påkörd i skogen. Då hade han legat och tryckt i 6 dagar. Vi åkte direkt till...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 218
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 809
Senast: Lavinia
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 604
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 755
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp