Status
Stängd för vidare inlägg.

Blackberry

Trådstartare
Hejsan!

Tror inte att denna tråd kommer att bli speciellt uppmärksammad, men är nyfiken och provar!:idea: Undrar nämligen om det är någon som ska börja på Lillerud ht 09 (eller redan går där) med trav inriktning? :D
Har massa funderingar kring trav linjen och är grymt intresserad av att höra om det är någon som ska börja/går där. Massa frågor om licens inom trav och montè! :p

Sv: Lillerud

:laugh: Hoppas det är okej om jag öser på med frågor, gör ingenting om du inte kan svara på dem... :D
i vilken årskurs får man ta kusk/ryttare licens? Köper/beställer man all utrustning ex. tävlingskläder, själv? Vad kostar det att ta licens? Lånar man skolans hästar när man kör provloppen? vilka banor förutom färjestad besöker man mest? Vad tyckte du om linjen? för och nackdelar? ;)

du får allt ta och joina oss i lilleruds tråden på ungdom också! :D är ingen av oss som snackar där nu som ska gå trav(tror jag), men kan ju vara kul att lära känna varandra lite innan ändå ;)

jag hänvisar fortsatt diskussion om lillerud till nämnda tråd på ungdom, det är nog enklare att samla det på ett ställe :)

moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 176
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 949
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 994
Senast: lizzie
·
Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
2 356
Senast: Mkb
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka