Lillan de Walls minnesutställning

Yeah

Trådstartare
Vilka ifrån buke ska dit?

Själv anmälde jag precis min yngre byracka, så på lördagen kommer det finnas en väldigt yr Dvärgpinscher med tillhörande galet nervös matte där. Tack och lov kommer jag dock inte ställa honom själv. ;):D

Sv: Lillan de Walls minnesutställning

Jag överväger att fara dit på söndagen med en eller 2 jämtar, men har inte bestämt ännu hur jag ska göra.

Jag ska troligtvis dit, men har inte anmält riktigt än.
En whippet kommer jag med isf.

jag viill åka med hela högen jämtar men eftersom det är precis i faggorna med fölning här hemma på gården o jag inte vill vara borta så länge vet jag inte än hur jag ska göra, ska fundera tills på lördag:laugh:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 735
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 285
Senast: Hermelin
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 708
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka