licenser...

megasus

Trådstartare
när betalade ni er licens, och när fick ni brickan???
Tycker det är lite konstigt, för jag betalade min i början av mars och har inte fått den än och min syster betalade sin i början av april och fick sin denna veckan..

Sv: licenser...

jag fick min på ca 1 månad.
Kanske du ska ringa o kolla, då det gått över 2 månader sedan du betalde... ?

Jag betalade min i början av februari och fick brickan veckan efter :banana:

Det står på ridsportförbundets sida att pga hög arbetsbelastning så kan det ta några veckor att få brickan. Du får ju iaf tävla om du visar upp kvitto på din licensbetalning!

ja, får ta och göra det...känns som om det dröjt lite väl länge nu, och sen när min syster fått den men inte jag..

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
146
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 626
Hemmet Vi har ett fritidshus långt ute i skogen dit vi hade velat få fiber utdraget men det verkar stört omöjligt. Kan bukes klokskap... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
2 505
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
11 720
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka